måndag 6 februari 2012

Snöstorm

Dit for dagens planer, jag hade tänkt mig en långpromenad med hundar och barnvagn, men vädergudarna hade tydligen andra planer. Det stormar, snöar och är allmänt äckligt väder. Värsta tänkbara, till och med enbart kölden är bättre.

Helgen har löpt stillsamt, vi har inte gjort något vidare vettigt. Igår var vi på utflykt hela familjen till sambons hemgård. Sambon, jag, Aron och Uno. Det är så lugnt och fridfullt där, märker man ännu bättre nu när vi inte ens bor där mera.

Aron fortsätter med sina supernätter! Under en veckas tid nu har han tagit natt mellan 20.30-21.00 och sovit som allra längst i ett sträck 12,5 h!! Han är otrolig den lille skrutten. :) Egentligen har han ända sen födseln sovit riktigt bra, så vi har inget att klaga på, han är nog världens snällaste vår lilla bebis.

Nu ska jag koka kaffe före jag börjar göra i ordning Arons lunch. Ha en bra dag i stormen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar