fredag 6 januari 2012

Trettondagen

"Ledig dag" - jahaa, det märker man ju mycket av när man ändå går hemma dagarna i ända. :)

Här är vi fortfarande förkylda... Det var verkligen en envis sort dethär! Usch.
Aron sov som en stock inatt, från kl 00-10.30 med en matpaus, han är så trött nu stackarn. Det tar nog en hel del på hans krafter dethär med att vara förkyld.

Hoppas verkligen vi är friska nästa vecka, så vi kan träffa lite folk igen! Man börjar vara lagom "stugobränd" med att sitta här.
Igår flög förresten min mamma iväg enda till Kina! Det om något är säkert en upplevelse som heter duga. Lägesrapport är att allt är bra i Peking, men väldigt kallt lär dom ha det, så nån solsemester är det ju verkligen inte.

Inatt drömde jag förresten att jag var gravid igen, vilken mardröm!
Det är ju verkligen inget man önskar sig precis nu, Aron ska nog få ett syskon i framtiden. Men verkligen inte nu! Jag var helt i panik i drömmen, men drog en lättnadens suck när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. ;)

Nu ska jag kolla ett Skilda Världar avsnitt (man blir löjligt insatt i den serien när man engång börjar titta) och sen fixa nåt ätbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar