lördag 7 januari 2012

Städning...

Japp, dagen ägnas åt lite städning här och var... Och det behövs ska jag tala om! :)
Imorse (hmm...vi vaknade kl 11!, så frågan är ju om man kan kalla det morgon) drack jag morgonkaffe för att sen fara iväg till Ostro Center, hönsfoder och styrox skulle inhandlas. Så nu på eftermiddagen har jag och gubben varit utomhus och isolerat lite bättre i hönshuset, stackarna hade lite väl kallt där tyckte jag, men nu har dom varmt och skönt. Termometeren sjönk ju ända till -21 grader inatt...
Annars har jag dammsugit, plockat undan, gått igenom Arons garderob...igen. Han växer sjukt mycket, nu var det 62:orna som rök. Dags att ta fram en nummer större. Vart har han bråttom egentligen?

Nu ska jag koka kaffe åt oss, och sen blir det en snabb tur till Markby. Av alla ställen på jorden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar