söndag 11 mars 2012

Helgen

Vilken skön helg vi har haft! Fint vårväder har vi fått njuta av, härligt!
Vi har hunnit med långpromenader i skogen med Uno och Betty.

Jag har hunnit träna lite med min allra sötaste ponnytjej:

Hon kommer att bli en kanonfin hobbyhäst, synd bara att jag inte har mera tid med henne än vad jag har. 

Aron har också hunnit med en premiärtur med pappa på fyrhjulingen, det var skoj! Med tutten rätt i mun så...;)

Det är nog bara att konstatera, grabben har nog ärvt sin pappas intresse för maskiner!

Lördagen tillbringade jag och Aron i Nykarleby hos en vän och hennes son. Det var riktigt roligt! Aron tycker det är intressant med äldre barn, han skrattar och ler mest hela tiden åt dem. Tänk att han också ska bli stor en dag, det har jag så svårt att tro. ;)

Idag var vi till J:stad för att handla mat och sen ett varv till Purmo och hälsa på Arons faster och kusiner. Nu avslutar vi helgen med lite godis och en bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar