tisdag 13 mars 2012

13.03.2012

Vi har haft en riktigt gemytlig tisdag hos oss idag. Aron och jag begav oss efter lunch till Esse för att hälsa på F och A. Det var riktit skoj, alltför länge sen vi sågs. Aron och Anya utvecklas så enormt mycket från gång till gång. :) Där drack vi kaffe och pratade ett par tre timmar och kidsen sov, lekte och åt där mellan varven.

Jag har kikat lite smått på IKEA's hemsida och nu är jag extremt sugen på en resa dit. Det finns en hel del jag gärna skulle ha här hemma. Får se om jag får övertalat sambon, hans favoritaffär är ju inte direkt IKEA. Men snäll som han är brukar han gladeligen följa med mig. :) Dessutom vill jag till Haparanda, där finns ju också Barnens Hus, Hööks och Djurmagasinet och en hel del andra butiker som är värda ett besök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar