torsdag 9 februari 2012

Buzzadorpaket

Igår fick jag äntligen hämta ut mitt första Buzzador paket. Det innehöll Dove Nourishing Oil som nu ska testas. Det var dessutom en riktigt passande kampanj för mig, mitt hår ÄR verkligen risigt och torrt så nu upp till bevis Dove! Vill ni ha en testprodukt och vill prova, säg till! :)
Annars har vi inget speciellt på agendan här. Dagarna rullar på i sakta mak och vi är för stunden relativt friska allihopa nu. Skönt.

Jag har påbörjat projekt minska på hästarna, och det går rätt bra skulle jag säga. Har flera spekulanter som ska komma och titta i dagarna. Jag har verkligen inte tid med alla nu, jag måste prioritera Aron, han är bara liten en gång. Det kommer nog lämna en del hästar här på gården också, helt hästlös skulle jag aldrig kunna vara! Men som det är i nuläget är det alldeles för många.

Satt och bläddade på ÖT:s hemsida just och såg en artikel som upprörde mig lite grann: http://www.ot.fi/Story/?linkID=187709 Herregud, vad tänker dessa föräldrar med? Stackars lilla pojke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar