tisdag 24 januari 2012

Potatisrapport!

Igår började vi som sagt introducera potatisen åt Aron, och jisses vilken glupsk liten pojke vi har! Han har nog ärvt intresset för mat av sin far!
Han tyckte det var gott och skulle nog mer än gärna ha ätit mera än vad han fick. Så det blir nog inga problem med maten där inte! Nu har jag mest ångest över att liten håller på bli stor. :)

För övrigt börjar jag bli mitt gamla vanliga jag, jag är betydligt bättre i skick än i helgen. Skönt att ha lite mera ork igen! Jag är nog ingen människa som kan ligga istill länge i gången.

Jag var ute med hundarna när Aron somna idag, och vilket härligt väder vi har idag! Helt perfekt, några minusgrader och solsken. I like.

Dagens bild får bli av våra härliga dalmatiner 

Nu ska jag koka en stor kopp kaffe åt mig och njuta av lugnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar