torsdag 12 januari 2012

Gratis gymträning!

Ja, det får man minsann utomhus idag! Det har snöat i princip hela dagen, och om man vill träna gratis är det bara att fara ut och skutta snö! Det har jag ialla fall gjort. Och det känns minsann i mina förtvinade muskler att dom fått jobba lite ;) Om man ändå kunde få fram samma form som före graviditeten, fortare än kvickt. Nu känner man sig som en flodhäst som försöker röra på sig i slowmotion..;) Men, bara att kämpa på.

Tanken är nog att komma igång lite mera aktivt nu, ialla fall ut på promenad varje dag. Jag har varit lite lat med det, men det är så mycket annat som ska fixas under tiden Aron sover så man hinner inte med allt. Men nu ska jag verkligen försöka, dags för latmasken att krypa ut nu! :)

Nu tänkte jag passa på att gå igenom lite foton på datorn, dags för en ny omgång som ska skickas till Ifolor för framkallning. Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar