fredag 13 januari 2012

Fredagen den trettonde

Ingen vidare otur idag, förutom att Aron sov väldigt dåligt inatt. Han var inte direkt arg heller, utan pigg och sällskapssjuk och lite hungrig mellan varven. Det resulterade i nästan ingen sömn alls för mig, även fast han slumrade till mellan varven låg jag vaken och vände och vred på mig. Sånt är jobbigt. Fast man är trött småbarnsmamma kan man ändå inte få tag i sömnen.
Så det slutade med att vi fick ställa in dagens program och sova på förmiddagen istället. Surt sa räven.

Ute har det varit snöstorm idag, vägarna har varit igendrivade och gubben fick rycka ut och dra upp en bil med grävmaskinen. Vi verkar ju inte heller få nån snöbrist iår om det fortsätter på dethär viset.

Ikväll kommer mamma hem från Kina, ska bli roligt att se henne och vem vet, kanske vi får en och annan present? :) Hoppas hon har tagit massor med foton iallafall, jag är lite smått nyfiken på hur det ser ut i Kina!


Nu ska jag avrunda och fara ut med hunden, leka i snön tycker hon nämligen är jättekul! Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar