tisdag 17 januari 2012

Aron 3 månader

Jag kan inte fatta att vår lilla guldklimp blir 3 månader redan! Helt sjukt vad tiden rusar iväg. På ett sätt känns det som igår vi var på BB, men å andra sidan känns det som vi alltid haft honom här med oss. Konstigt!

Igårkväll var jag på powerwalk med Uno! Nu kommer nog mina graviditetskilon att ryka förhoppningsvis, för nu har jag en herreman som gillar fart! :) Jag är allt "limin" idag!
Så nu ska jag försöka komma mig ut på en längre promenad varje dag, vi börjar försiktigt med en runda på ca 4 km för att sen öka på vartefter.

Nu har jag suttit och läst en massa broschyrer och annat vi fick från rådgivningen igår om att börja ge fast föda åt barn. Rådgivningstanten tyckte vi kunde börja småningom med att ge potatis åt Aron, eftersom bara mjölk verkar bli lite för lite åt honom. Matlusten har han nog fått från sin far ;) Men, vi ska försöka vänta ytterligare ett par veckor tror jag, sen kan vi introducera potatisen åt honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar