onsdag 18 januari 2012

18 januari

Så har halva veckan rusat förbi, tiden går så otroligt fort fast det bara är samma sak dag ut och dag in.
Aron tog sovmorgon imorn och då passade jag på att vara ute och busade med hundarna under tiden, det är minsann mycket mera stoj här nu med två hundar. Härligt!
Dalmatinern är en så härlig ras, precis lagom spralliga för min smak. Det är också en väldigt trogen vän, dom följer en i ur och skur. Uno är nu vår fjärde dalmatin och jag tror nog inte vi nånsin kommer att ha nån annan hundras här på gården. Men, man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig.

Ett paket hade kommit till posten också med lite grejer åt Aron, så det var jag och hämtade nu ikväll. Det är inget han har nytta av i nuläget, men dom reade och jag kunde inte låta bli. Nån dag är han ju tillräckligt stor för att ha nytta av det. ;)

Nu väntar jag på att sambon ska komma in, så ska vi titta lite Skilda Världar, det är beroendeframkallande. Dom gjorde helt klart bättre serier förr! :)


2 kommentarer:

  1. Ja skilda världar!! Den é så bra, har alla utkommna säsonger... Man blir förvånad hur många småsaker man glömt.... Men svenska serier var verkligen superbra förr :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, ja halder me! Man ha no hinda glöm en heil deil, så he e roligt ti skåda e igen! Värsta e att skilda världar ofta slutar så spännand, så man måst alltti skåda ett till..och ett till.. osv :)

      Radera