fredag 3 maj 2013

37+5

Tiden räcker helt enkelt inte till för bloggning får jag lugnt konstatera! ;)
Idag är jag i v 37+5 och det är inte alls länge kvar tills vi får träffa vår nya familjemedlem, spännande! Idag var det dags för rådgivningsbesök och allt var bara bra, förutom att jag har lite högt blodtryck. Det har jag haft de senaste veckorna också, vila vila vila säger rådgivningstanten, jag undrar i mitt stilla sinne när det ska finnas tid för vila när man har en 1,5 åring hemma, 10 hästar, 2 hundar, 4 katter, 20 höns och blablabla...;) Nåja, jag mår finfint och babyn sparkar och bökar för fullt så det går nog ingen nöd på oss...

I helgen borde jag ta itu med babyförberedelser, tvätta upp både barnvagn och bilstol och tvätta babykläder. Det känns lite ofattbart att om två veckor kan vår lilla ha kommit till världen! Jag har inte riktigt hängt med i denna graviditet, det har gått så otroligt fort...

Annars lever vi och mår, Aron och jag har varit förkylda den sista veckan, jobbigt men nu är det som tur på övergående. Det blev med andra ord inget Emma tågskörande för oss på första maj, nåjaa, vi får ta igen det senare i sommar. Aron växer så det knakar och numera är det full fart framåt som gäller, han springer väldans fort och är en riktig klätterapa! Med andra ord, precis som en grabb på 1½ år ska vara...;)

2 kommentarer:

  1. vi sakna nog er vi tååågi :) ja tänkt du var å föödd!

    SvaraRadera
  2. Nee, int har vi na födas på gang ännu int..:) Ja läst e vart it na emma tåg för er helder, kanski vi får ta premiärturen ilaag san i somar!:)

    SvaraRadera