torsdag 10 januari 2013

10.01.2013

Konstigt att skriva 2013, det tar tydligen lika länge varje år förrän man blir van. 

Dagens program har bestått av blodprov, lite matshopping vid s-market, utomhus lek med Aron och det vanliga häst och hundgörat. Ännu väntar jag på att sambon ska hitta hem för att sen bege mig  ut på lenkki med doggarna. Skönt att röra på sig och det tänker jag passa på sålänge magen inte är alltför stor. Just nu (i v.21+4) trivs jag riktigt bra, det syns att man är gravid och man ser inte bara lönnfet ut. Men magen är ändå sådär passligt stor så den inte är i vägen konstant, man ser tårna fortfarande så att säga... ;) Annars mår jag rätt så bra nu också, illamåendet verkar äntligen ha slutat...skönt säger jag som spytt i princip  dagligen i 15 veckor.

Och förresten, tack Catie för reklamen om Polarn och pyrets rea, nu har jag också klickat hem lite fina kläder åt Aron!! ;)

1 kommentar:

  1. Hurra att illamåendet har gett med sig! och bra om du hitta na kap på pop ;)

    SvaraRadera