måndag 9 juli 2012

Longtime no see!

Har inte haft tid (eller snarare ork) att blogga, har roat mig med att läsa andras när jag väl satt mig vid datorn. Dagarna har fyllts med en hel del, alla hagar är klara och alla hästar är ute på bete. Jag har äntligen fått målat stallet, tog mig endast 2 år :) Nu fick jag dessutom en härlig solbränna (med betoning på bränna) till på köpet.
En dag hade jag lite barnledigt och då for jag iväg till vännen M i Krombi och sen vidare till Kokkola för lite shopping. Det och en hel del mera har hänt senaste dagarna.
Igår fick jag sambon med ut på cykeltur, jeee, första gången under dom här 3 åren vi har varit tillsammans, vi slog på stort och for lite över 10 km, och det var inte det minsta tungt, måste hitta en längre rutt... ;) (tror nästan sambon är av annan åsikt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar