fredag 8 juni 2012

Fredag

Denhär dagen har rusat iväg i ett hujj. Kanske man inte haft tid att kolla på klockan så värst mycket? På förmiddagen var jag via posten och hämtade ut två paket, ena innehöll leksaker åt Aron och det andra en del hästgrejer. Sen via Musti & Mirri i jeppis för hundmats shopping, idag hade jag dessutom turen att mitt Eukanuba kundkort var fullt med stämplar, dvs en hundmats säck gratis och det tackar man ju inte nej till, en säck kostar nästan 75 ege så dagens shopping blev ju betydligt billigare med tanke på att jag endast behövde betala en säck.

Jag har också åstadkommit både Pollymuffins och en rabarber-marängpaj, jättegott båda två. Blev nästan lite orolig ett tag att mina bakningstalanger hade gått ur mig, men idag lyckades det igen.
Nu blir det lite tv för min del innan jag avslutar denna fredag, sambon jobbar som vanligt, så jag fredagsmyser för mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar