tisdag 19 juni 2012

Bakning, hästflytt och babyjagande

Så har de senaste dagarna passerat i princip. Jag har bakat en hel del, senast igår bakade jag 25 cupcakes. Och vad hände? Jo jag for ut till hästarna en stund, när jag kommer in hade hunden ätit upp alla förutom 2 st. Jag blev minst sagt lite sur och hunden åkte ut.
Bonnie blev flyttad igår till Emaus, jag var riktigt stolt över min prinsessa med lastningen, hon var super duktig! Där kommer hon att få spendera sin tid fram till 30 juli tillsammans med en annan häst. Fia behöver nog ha lite hästar där runt stugknuten så det inte blir allt för dött :)

Angående babyjagandet är det inte så farligt som det låter, Aron har minst sagt fått eld i baken och är precis överallt, speciellt på ställen där han inte borde vara. Nåja, det är väl såhär det ska vara. :)
Nu ser jag mest framemot min och Fias utflykt nästa vecka, Ikea here we come!! Jeee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar