söndag 4 mars 2012

Dålig uppdatering

Har glömt bort bloggen några dagar, nåja det är väl inte hela världen, tyder väl på att man har viktigare saker att göra ;) Helgen har varit riktigt bra. Igårkväll var vi och hälsade på L och T, det var riktigt trevligt även om Aron blev lite sur och grinig på slutet. ;) Idag packade vi bilen full (ja, det var verkligen proppfullt) jag har dessutom en Honda CRV, så det är ju inte minsta bilen heller. Men, finns det hjärterum finns det stjärterum. Det var så underbart vinterväder idag, så vi for till sambons hemgård. Jag, sambon, Aron, Betty och Uno. Så ja, det ryms 2 vuxna, ett barn + bilstol, en Emmaljunga vagn och två fullt stora dalmatiner i min bil!
Sambon skuttade snö och jag tog barnvagnen och hundarna och for på en 5 km promenad, riktigt skönt!

Nu njuter jag av lite egen tid, sambon for iväg och jobba natt och Aron har tagit natt, så nu sitter jag här och fördriver tid och väntar på Wallander...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar