söndag 18 mars 2012

Aron 5 månader!

Ja igår var det 5 månader sen Aron kom till världen, otroligt vad tiden rusar iväg! Vi har verkligen haft intensiva dagar här hos oss dom senaste dagarna, Aron rullar runt konstant och blir lite pissed off när han inte slipper framåt. Tydligen blir man också väldigt trött av att vara aktiv, för inatt sov han 21.00-11.20. Här behöver vi minsann inte klaga på dålig nattsömn!

Igår skickade jag iväg herrarna i huset på lite eget, så jag i lugn och ro fick städa. Så nu har vi rent och fint en stund igen. Det var så skönt att få städa ordentligt en gång, oftast blir det ju att man städar i all hast sålänge Aron powernappar.

I fredags fick jag hem mitt nya objektiv till systemkameran, jag är jättenöjd! Har ju inte hunnit prova det så vidare mycket än, men so far so good!

Betty fick agera fotomodell...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar