måndag 13 februari 2012

Måndag

En bra start på veckan. Dagen började som vanligt med Arons och mina morgonbestyr. Sen hundpromenad och efter det en sväng till OC och hämta mera hönsfoder. Hem på snabb lunch, sambon fick ta hand om grabben och jag lastade en stycken häst och for iväg till Forsby för skoning. Haga är verkligen en fenomenal hovslagare! Så otroligt noggrann i sitt arbete och han har definitivt rätta handen med hästar. I like. Sen mellan alla matningar och blöjbyten osv har jag fått gjort en hel del där ute, nödvändiga saker. Jag gillar dom här dagarna när sambon kör kvällsskifte (han är ju egenföretagare, så egentligen är det ju rätt ställbart) Han for och jobba vid 5 tiden och är säkert borta till midnatt. Så nu efter att Aron tog natt vid 20.30 får jag ha lite morsvila, alldeles ensam, och jag njuter.

Nu tänkte jag ladda ner nyaste Hamilton filmen, med en snygg och vältränad Mikael Persbrandt. Kan det bli bättre än så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar