måndag 20 februari 2012

Ännu ett boktips

Jag är in i en läsperiod nu, avverkar böcker på löpande band. Skamfläck läste jag ut igår, den var bra. Men jag hade ändå väntat mig lite mer av den, nåja läsvärd är den. Följande bok, som tyvärr också är en sträckläsningsbok (inget dåligt med det, men alla vardags sysslor blir ju lidande när jag sätter min lediga tid på böckerna) Det blev ialla fall denna bok som jag hade i bokhyllan men ännu inte hunnit läsa:
Återkommer med mer om boken bara jag hunnit läsa lite mer.

Vi har haft ett strålande vinterväder idag, härligt. Hundarna och jag var ute på långlenkki, Uno och Betty njöt till max. Uno är en riktig vinterälskare, ingen skillnad här inte om det är -1° eller -30°  han slänger sig i raketfart rakt i snödrivorna för att busa! Sambon har dessutom varit hemma hela dagen så jag har haft ordentligt med tid att vara ute och pyssla med djuren. I like. Man behöver dagar med lite mindre skötande så man får göra annat i lugn och ro. Så får man samtidigt ladda batterierna så man orkar ge 100% med Aron sen. Nu kallar en stor kopp kaffe. Ååå, livet är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar