måndag 27 februari 2012

27 februari

Helgen kom och gick, inget destu mera gjorde vi förutom det vanliga vardagliga programmet. Jag fick ialla fall min gamla vita bokhylla insläpad och nu står Arons böcker så fint i den. Jag har en liten fetish för barnböcker och lilla Aron har redan ca 50 stycken. Crazy. Hoppas verkligen att han gillar att lyssna på sagor i framtiden! Redan före jag blev gravid samlade jag på mig en del, jag har alltid varit lite fascinerad av barnböcker, dom är härliga! Nu är det ju inte så att jag har köpt 50 böcker, utan vi har sparat alla våra sagoböcker från vi var små också. Dom är roliga att bläddra igenom nu som då, framkallar lite barndomsminnen. :)

Nu sover Aron sin middagsvila (ovanligt länge dessutom) och jag får ha lite morsvila. Jag har passat på att vara ute med hästar och hundar och det var riktigt gemytligt! Skönt att pyssla på med annat en stund. Jag går som på nålar och vill ha besked angående Bettys röntgen, varför går tiden så himla långsamt när man väntar på något? Nåja, det är ju inget man kan påverka så det är att vänta snällt. Resten av veckan har vi en massa roligheter som väntar, så kanske tiden går lite fortare då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar