tisdag 10 januari 2012

Städa upp råttboet...

Man går här och plockar undan stup i kvarten, ändå är det alltid en massa oreda överallt. Idag har jag dammsugit, plockat undan, tvättat kläder, torkat damm... Energin återvänder sakta men säkert efter allt sjukas.
Skönt!

Jag och Aron har dessutom haft en lite fotosession, man kan ta 100 bilder av honom, men få 1 eller 2 som är riktigt bra. Det är minsann lättare sagt än gjort att fotografera en vild liten bebis :)
Lite samma sak när man försöker fotografera hästarna.. Där krävs också 100 bilder för att få en par som är riktigt bra ;) Jag borde verkligen skärpa mig med att fotografera, jag har ju både en riktigt bra digitalkamera och en bra systemkamera, men det lämnar ändå... 

Nu kallar chefen (=Aron) så det är bara att återgå till att busa med honom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar