tisdag 3 januari 2012

Året 2011

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag var gravid och födde barn.

2. Har du några nyårslöften?
- Yep, jag ska komma i form efter graviditeten och försöka nå min ursprungliga vikt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jodå, två av mina närmaste vänner dessutom!

4. Vilka länder besökte du?
- Jag höll mig nog bara inom Finlands gränser...

5. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Vet inte, kanske spenderat mindre tid vid datorn isåfall.

6. Bästa minnet från 2011?
- Helt klart när Aron föddes.

7. Bästa köpet?
- Hmm... Köpte nog inte så mycket. Men kanske alla grejer till Aron, det var ialla fall nödvändigaste sakerna.

8. Vad spenderade du mest pengar på?
- Antagligen mat, bensin, babyprylar...

9. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att bli mamma, att jag har så otroligt fin familj och kompisar, alla djuren...

10. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Gladare

11. Favoritprogram på tv?
- Som alla andra år tittar jag endast på Ensam mamma söker och Bonde söker fru.

12. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
- Nej, jag har allt jag behöver.

13. Vad ser du mest framemot år 2012?
- Att följa med Arons utveckling och alla hans framsteg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar