torsdag 15 december 2011

Julbaket fortsätter...

...har idag fått fixat Bounty Road och en glöggcheesecake mellan varven. Igår blev det knäck och Rocky Road. Det gäller att passa på sålänge Aron sover dagsturen ute i vagnen. ;)
Glöggcheesecaken ser jag framemot, det lagade jag även förra året och det var ju så gott! 


Imorgon hinner jag väl inte baka, sambon fyller år så det blir att fira med lite tårta. Och kaffe på säng. ;)
Sen kommer Emmis leasingtagare och hämtar henne på förmiddagen, jag leasar ut henne som avelssto till Seinäjoki nu inkommande avelssäsong. Lika så bra, jag hinner inte med fölen och allt ståhej kring dem just nu, Aron tar mycket tid och den tiden vill jag förstås ägna åt honom, han är bara liten en gång. Hästarna lär man hinna mer med sen...


Tur iaf att jag har världens bästa sambo, han både sköter barn och hästar när det behövs ;)


Nu ska jag ut en sväng med hunden och kolla till hästarna till natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar