söndag 11 december 2011

Första inlägget...

Nu ska vi se om det blir någon bloggare av mig...


Måste passa på och prova mig fram lite nu sålänge Aron sussar sött ute i vagnen.
Det verkar ju vara en hel vetenskap detta också. :)


Helgen har so far so good varit lugn och gemytlig. Fredagen tillbringades med lite städning mellan varven Aron sov... De stunder ialla fall man inte fastnade med rumpan i soffan... ;)
Gårdagen jobbade sambon hela dagen ute på gården, som tur fick jag sällskap av Frida och Anya. Vi pladdrade strunt en stund (vilket i verkligheten betyder ett par timmar) och sörplade kaffe för att senare sätta Anya i bilen (och oss själva) och körde iväg till Markby. Där tog vi en kaffepaus vid Rudbacka, hälsade på hästarna och Lina förstås.
Sen var resten av dagen rätt lugn... Lekte med Aron, han har blivit en riktig hejjare på babygymmet! Det är verkligen en favorit, det boxas och sparkas för fulla muggar. :)


Nu har jag och sambon fått god mat hos mina föräldrar, och nu ska här chillas resten av dagen.. Söndagsmys, kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar