onsdag 21 december 2011

Äntligen klart...

Nu har jag färdigt inhandlat alla julklappar för iår, det gick rätt smidigt, ca 2 timmar i Jakobstad och bilen proppfull med mat, julklappar i alla de storlekar och en tupp. Hämtade en ny tupp av Lena, en jättefin gul orpingtontupp, så nu har hönsen en ny tupp med sig. :)
Julhandeln fick jag så lov att fixa själv iår, gubben fick lapp på ögat i morse när han var till sjukhuset med ögat, så han fick stanna hemma med Aron. Lika så bra det, nog klarar jag av att shoppa på egen hand ;)


Än en gång kunde jag ju förstås konstatera, att man INTE ska vara i stan dagarna före jul.. suck vilken folksamling! Och att hitta en parkeringsplats inne i stan är nästintill omöjligt. Nåja, man överlevde ju ännu ett år i kaoset.


Nu ska jag passa på att paketera in lite julklappar sålänge Aron powernappar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar