lördag 31 december 2011

31122011

Årets sista dag är här..
Det har varit ett händelserikt år, kan man lugnt säga. Både på gott och ont.
Några datum man minns speciellt är bl.a.;

5 februari - då fick vi reda på att vår älskade son fanns i min mage.
23 mars - förlorade jag min älskade Bella, min dalmatintik. En tung och jobbig dag som etsat sig fast i minnet.
30 mars - vi hämtade hem Betty. Min fina dalmatinfröken. Och jag är så glad att jag tog beslutet att skaffa mig en till hund, fast det var tungt efter att ha mist Bella.
17 oktober - Aron kom till världen, den mest känslorika dag jag upplevt. Både på gott och ont. Men smärtan var som bortblåst när man äntligen fick hålla sin guldklimp.
20 november - vi miste vår andra dalmatin, älskade Benji. Han kämpade tappert, men förlorade kampen mot sin lymfcancer och fick somna in.

Det var några datum jag bär med mig i hjärtat från 2011. Säkert har det hänt en del annat också, men inget som jag minns just nu.

Nu ska vi fortsätta vår nyårsafton, i lugn anda... = film och chips.

Gott nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar